Populära inlägg i den här bloggen
Vasaloppet
Just nu jobbar jag mot målet att innan Vasalopps-starten den 26 februari promenera 9mil, ett eget promenad-Vasa. Detta är ett av mina delmål för att hjälpa mig själv att göra 2017 till ett Må Bra - år . Fokus på att lägga tid och energi på saker som får mig att må bra på olika sätt! Jag har nu sedan start 4/1 avverkat 53,52km och har lite drygt 8km kvar till nästa vätskekontroll i Oxberg (61,68km). Då jag spenderat en helg hemma på Berget har jag och Å sällskapat på promenader med doggsen. Det blir ju lite roligare att gå tillsammans, särskilt eftersom vi jobbar mot samma mål. Både Vasaloppet och målet att göra år 2017 till ett Må Bra - år ! Så under dagarna 3 har vi tagit oss själva, hundarna och kamerorna ut på tur tillsammans. För finns det inte bildbevis eller loggat i Runkeeper gills det ju inte. Vi tog högsäte på toppen av en snöhög i väntan på sällskap Nu kommer dom! "Obligatorisk" söndagspromenad förbi stallet "Skjuter du på mig...
Promenad Måndag
Istället för bilen tog jag benen med mig idag när jag skulle iväg och skicka telefonen på lagning. Förhoppningsvis blir den lagad i alla fall. Startade strax innan kl 12 så jag kunde följa maken som skulle på jobb en bit och var hemma igen kring 15:30, lagom till dess att solen knöt sig för dagen. Väl hemma igen kunde jag konstatera att jag avverkat inte mindre än 11,96km under dagen! Nu blir det soffläge och bokläsning resten av kvällen, för att jämna ut det hela. Dammen - påväg mot älven Borta i horisonten skymtar bron De sista solstrålarna på vägen hem Rosaskimrande moln la sig som ett täcke över världen
Vitt, vitt och åter vitt. Visst är det konstigt att det finns så många nyanser att vitt.
SvaraRadera