Försökte kommentera igår, men det verkar inte ha gått så bra...
Skrev typ att jag var avundsjuk på Dig, en liten kattunge är ju så himla mysigt <3
Biblioteket ser ju ut att bli bra, risken är väl att Du kanske växer ur klädkammaren å böckerna ger sig ut i lägenheten ;-)
Hur känns det i huvudet? Jag hoppas det blir bättre.
Om Du/Ni besöker IKEA vill min mor att Du ska vara snäll å köpa sex stycken 5 kr glas till henne, min far har blivit klumpig å slår sönder glas på löpande band.
Vi köpte fyra glas igår på Dollar Store åt henne, men de var med fot... är tydligen inte riktigt bra.
Mysigt men energikrävande med kattunge! Lyckligtvis har jag Kurth till hjälp med att uppfostra och vakta på den lilla marodören när han ränner omkring 😉
Biblioteket rymmer än så länge fler böcker. Det jäkliga är att jag ju sorterat dem i bokstavsordning efter författare så blir bökigt om det ska in nya i början haha!
Huvet.. ja. Bättre, vilket jag såklart är glad över. Men fortfarande typ skit. Så trött på att ha ont och typ ingen kontroll över kroppen/hjärnan.
Vi ska ut å göra lite ärenden idag tänkte vi så ska försöka komma ihåg IKEA och kolla om de har kvar några glas! ☺ Hälsa familjen ❤
Jag förstår problemet, jag har ju böckerna - förhoppningsvis snart igen... - i författarordning, en självklarhet för mig ;-) då Din far tömde å flyttade om bokhyllan i tvrummet åkte böckerna in huller om buller, inte så viktigt enligt honom... så nu kampar kokböcker med deckare å jakt/hund-faktaböcker med Jackie Collins ;-)
Om väggarna i sovrummet blir vita, bara långsidorna, så blir det en tripp till RUSTA (min favvo affär) eller ev IKEA, tanken är ordning å reda :)
Jooo kolla min blogg å se ifall Du känner igen nån ;-)
Spännande att se resultatet i sovrummet sen! 😁 Åker ni hitåt på Rusta/IKEA så får ni gärna titta in på kaffe (och kattungebus/mys). Då får ni ju med er alla grejor härifrån också 😊
Nästa lördag ska jag till Agnsjön med Tallsjöborna. Sista helgen i augusti ska jag vakta hus och katt i Tallsjl. Så om inte annat kan jag ta med grejerna den helgen, närmare dagstripp med Tallsjö-Åsele.
Kul att få se ditt bibliotek och din söta katt! Jag fick också för mig att sortera mina böcker i bokstavsordning, lite klurigt som sagt när det kommer nya böcker. ;)
Ett långsamt uppvaknande Både våren och jag Törst efter solsken Kaffe, krokus och ljusa nätter Skogsäventyr, svalkande bad Insjöar och bäckar kända genom ätter Skogsdis som dansar Fläktande svansar Längtan efter sinnlig ro Någonstans att bygga bo
Just nu jobbar jag mot målet att innan Vasalopps-starten den 26 februari promenera 9mil, ett eget promenad-Vasa. Detta är ett av mina delmål för att hjälpa mig själv att göra 2017 till ett Må Bra - år . Fokus på att lägga tid och energi på saker som får mig att må bra på olika sätt! Jag har nu sedan start 4/1 avverkat 53,52km och har lite drygt 8km kvar till nästa vätskekontroll i Oxberg (61,68km). Då jag spenderat en helg hemma på Berget har jag och Å sällskapat på promenader med doggsen. Det blir ju lite roligare att gå tillsammans, särskilt eftersom vi jobbar mot samma mål. Både Vasaloppet och målet att göra år 2017 till ett Må Bra - år ! Så under dagarna 3 har vi tagit oss själva, hundarna och kamerorna ut på tur tillsammans. För finns det inte bildbevis eller loggat i Runkeeper gills det ju inte. Vi tog högsäte på toppen av en snöhög i väntan på sällskap Nu kommer dom! "Obligatorisk" söndagspromenad förbi stallet "Skjuter du på mig...
Istället för bilen tog jag benen med mig idag när jag skulle iväg och skicka telefonen på lagning. Förhoppningsvis blir den lagad i alla fall. Startade strax innan kl 12 så jag kunde följa maken som skulle på jobb en bit och var hemma igen kring 15:30, lagom till dess att solen knöt sig för dagen. Väl hemma igen kunde jag konstatera att jag avverkat inte mindre än 11,96km under dagen! Nu blir det soffläge och bokläsning resten av kvällen, för att jämna ut det hela. Dammen - påväg mot älven Borta i horisonten skymtar bron De sista solstrålarna på vägen hem Rosaskimrande moln la sig som ett täcke över världen
Försökte kommentera igår,
SvaraRaderamen det verkar inte ha gått så bra...
Skrev typ att jag var avundsjuk på Dig,
en liten kattunge är ju så himla mysigt <3
Biblioteket ser ju ut att bli bra,
risken är väl att Du kanske växer ur klädkammaren å böckerna ger sig ut i lägenheten ;-)
Hur känns det i huvudet?
Jag hoppas det blir bättre.
Om Du/Ni besöker IKEA vill min mor att Du ska vara snäll å köpa sex stycken 5 kr glas till henne,
min far har blivit klumpig å slår sönder glas på löpande band.
Vi köpte fyra glas igår på Dollar Store åt henne,
men de var med fot... är tydligen inte riktigt bra.
Mysigt men energikrävande med kattunge! Lyckligtvis har jag Kurth till hjälp med att uppfostra och vakta på den lilla marodören när han ränner omkring 😉
RaderaBiblioteket rymmer än så länge fler böcker. Det jäkliga är att jag ju sorterat dem i bokstavsordning efter författare så blir bökigt om det ska in nya i början haha!
Huvet.. ja. Bättre, vilket jag såklart är glad över. Men fortfarande typ skit. Så trött på att ha ont och typ ingen kontroll över kroppen/hjärnan.
Vi ska ut å göra lite ärenden idag tänkte vi så ska försöka komma ihåg IKEA och kolla om de har kvar några glas! ☺ Hälsa familjen ❤
Jag förstår problemet, jag har ju böckerna - förhoppningsvis snart igen... - i författarordning, en självklarhet för mig ;-) då Din far tömde å flyttade om bokhyllan i tvrummet åkte böckerna in huller om buller, inte så viktigt enligt honom... så nu kampar kokböcker med deckare å jakt/hund-faktaböcker med Jackie Collins ;-)
SvaraRaderaOm väggarna i sovrummet blir vita, bara långsidorna, så blir det en tripp till RUSTA (min favvo affär) eller ev IKEA, tanken är ordning å reda :)
Jooo kolla min blogg å se ifall Du känner igen nån ;-)
Spännande att se resultatet i sovrummet sen! 😁 Åker ni hitåt på Rusta/IKEA så får ni gärna titta in på kaffe (och kattungebus/mys). Då får ni ju med er alla grejor härifrån också 😊
RaderaNästa lördag ska jag till Agnsjön med Tallsjöborna. Sista helgen i augusti ska jag vakta hus och katt i Tallsjl. Så om inte annat kan jag ta med grejerna den helgen, närmare dagstripp med Tallsjö-Åsele.
Kul att få se ditt bibliotek och din söta katt! Jag fick också för mig att sortera mina böcker i bokstavsordning, lite klurigt som sagt när det kommer nya böcker. ;)
SvaraRadera