Vasaloppet

Just nu jobbar jag mot målet att innan Vasalopps-starten den 26 februari promenera 9mil, ett eget promenad-Vasa. Detta är ett av mina delmål för att hjälpa mig själv att göra 2017 till ett Må Bra - år. Fokus på att lägga tid och energi på saker som får mig att må bra på olika sätt!

Jag har nu sedan start 4/1 avverkat 53,52km och har lite drygt 8km kvar till nästa vätskekontroll i Oxberg (61,68km). 


Då jag spenderat en helg hemma på Berget har jag och Å sällskapat på promenader med doggsen. Det blir ju lite roligare att gå tillsammans, särskilt eftersom vi jobbar mot samma mål. Både Vasaloppet och målet att göra år 2017 till ett Må Bra - år! Så under dagarna 3 har vi tagit oss själva, hundarna och kamerorna ut på tur tillsammans. För finns det inte bildbevis eller loggat i Runkeeper gills det ju inte.

Vi tog högsäte på toppen av en snöhög i väntan på sällskap

Nu kommer dom!

"Obligatorisk" söndagspromenad förbi stallet
"Skjuter du på mig skjuter jag på dig!"


Så här glad var Bullen över att få pulsa i snön

Frost nosar hemväg

Växlande väderlek har dagarna bjudit på

Tjockt och tungt molntäcke

Jämngrått

Och såklart - SNÖ!

Kommentarer

  1. Tänk så mycket lättare det vore om Du inte bodde i Västerbotten... det är ju så långt från Dig till mig ifall vi ska sällskapa på vägen.

    SvaraRadera
  2. Berättade för Din far om huset å att flytta in på samhället å han blev dom ett ? utan jobb å chans till försörjning är Åsele inte nån idé

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Chokladmuffins (vegan)

En söndag i bilder

Gör en Alla hjärtans dag-lott