En påsk på Berget

I fredags tog satte jag mig på "kvasten" och flög till Berget över påskhelgen. Kattrackarna fick dock stanna hemma med den kära maken som jobbade.



På 3-4 dagar hinner man mycket i gott sällskap - om inte annat så måste vi ha otroligt trevligt tillsammans jag och min familj hemma på Berget. Jag menar, tiden går ju alldeles för fort och rätt vad det var så nalkades tisdag morgon och det var dags att bege sig mot storstan igen.

Men innan det var tisdag så stöttes och blöttes både det ena och det andra. Jag och min o-elaka styvmor får tillsynes aldrig slut på saker att prata om och hinner lösa mer än ett världsproblem över såväl kaffekoppar som påskdukning.



Jag och min fantastiska far gav min lilla bil lite kärlek och renoverade startmotor.

Riktigt så här ren är inte den lille bilen just nu tyvärr


Mornarna bestod mycket av systramys och frukoststök. Vi barn stod även för efterrätt en afton.




Självklart spenderades mycket av min tid till att mysa med de fantastiska pälsbeklädda "lillebrorsorna" också. (Dessa två bilder är oförskämt stulna från både farsgubben och styvmodern)




Allt som allt en fullt godkänd påskhelg!





Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Chokladmuffins (vegan)

En söndag i bilder

Gör en Alla hjärtans dag-lott