Dit vägarna bär

Igår bar det äntligen hem till mitt Lappland igen!

Ett himla firande blev det. Lillasyster som fyllde hela 11 år i måndags och blev alldeles lagom överöst med presenter och extra-födelsedags kramar, samtidigt som det var Valborgsfirande.



Måndagen kommer ej att innehålla något demonstrerande eller tågande, bortsett möjligtvis mot hopplösa försök att övertyga mormor om att jag faktiskt inte är bottenlös vad gäller fika och mat. Ja, vi ska alltså avlägga visit hos mina morföräldrar under dagen är det planerat.

Extra roligt är förstås att jag denna vända även fått med mig min kära make, som genom något under faktiskt råkade vara ledig just söndag - tisdag. Ni vet väl vad man brukar säga?

Delad glädje är dubbel glädje.
Och under dessa dagar skall jag dela den med många!

Kommentarer

  1. Så skoj att Robin fick följa med hit 😀 Att Du för en gång skull lät honom följa med, så vi har längtat 😍

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Chokladmuffins (vegan)

En söndag i bilder

Gör en Alla hjärtans dag-lott