Utforskar mina karriärmöjligheter

Idag är jag hemma från praktiken för att göra teori. Problemet är att jag inte kommer in i teoriprogrammet då min användare gick ut förra veckan, vilket jag påtalade då och igen idag.

Istället har jag skickat iväg omkring 25 jobbansökningar och intresseanmälningar och försökt få tag på CSN. Känner mig lite lurig dock då jag bifogat en bild till varje personligt brev, en bild där jag är blond. Nu är jag ju blond, naturligt, men för tillfället är "rostfärgat" nog en mer korrekt beskrivning av min hårfärg. Så nu får ni hjälpa mig lite! Vilken av följande 3 bilder skulle ni i egenskap av personalchef/arbetsgivare vara mest emottaglig för? Eller måste jag ta tummen ur och fånga min nuna på en mer dagsaktuell bild?

Men nu....

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Chokladmuffins (vegan)

En söndag i bilder

Gör en Alla hjärtans dag-lott